piszczący komputer i paląca się kontrolka (!)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • joorii
    Classic
    • 2010
    • 28

    piszczący komputer i paląca się kontrolka (!)

    Ja jak odpinałem to check mi się włączał
  • norbert_2004_0r
    Drive
    • 2009
    • 46

    #2
    piszczący komputer i paląca się kontrolka (!)

    Hej

    Co jakiś czas piszczy mi komputer i pali się kontrolka (!).
    Co to może być ?

    Nie sprawdzałem poziomu oleju bo niedawno był wymieniany.

    Pozdrawiam
    Norbert
    Norbert

    Komentarz

    • awiacek
      Ambiente
      • 2007
      • 152

      #3
      Re: piszczący komputer i paląca się kontrolka (!)

      Zamieszczone przez norbert_2004_0r
      Co jakiś czas piszczy mi komputer i pali się kontrolka (!).
      Co to może być ?
      Nie jest to przypadkiem kontrolka od ręcznego ?

      Komentarz

      • JanuszSz
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 2835
        • Superb II combi (3T5)

        #4
        Sprawdź i uzupełnij poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku.
        Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

        Komentarz

        • norbert_2004_0r
          Drive
          • 2009
          • 46

          #5
          tak to ta sama kontrolka co od ręcznego.

          no fakt płynu hamulcowego nie uzupełniałem od lat ale jeszcze do niedawna jego poziom był prawidłowy.
          Norbert

          Komentarz

          • JanuszSz
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 2835
            • Superb II combi (3T5)

            #6
            Zamieszczone przez norbert_2004_0r
            no fakt płynu hamulcowego nie uzupełniałem od lat
            Jeśli naprawdę od lat,to dobrym wyjściem byłoby go wymienić,bo Ci w zimie zamarznie.
            Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

            Komentarz

            • rss
              L&K
              • 2009
              • 1098

              #7
              w takim razie obejrzyj z bliska pompe hamulcowa w miejscu gdzie styka sie z serwem, kola (od wewnatrz) i ogolnie pod samochodem czy gdzies nie popuszcza plynu.
              no i sprawdz odpowietrzniki czy dokrecone.
              czasem zdarza sie tak ze 'pusci' uszczelniacz tloczka i chociaz tego nei widac plyn po kropli ucieka do bebna.

              tak jak pisze JanuszSZ zacznij od dolania plynu i obserwuj czy ew. w jakim tempie ucieka.
              kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
              _________________________________________
              Do sprzedania:
              komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
              zaciski do hamulcow 280mm.

              Komentarz

              • norbert_2004_0r
                Drive
                • 2009
                • 46

                #8
                Usterka usunięta.

                Okazało się, że należało wymienić tłoczki od bębnów (hamulce tył) doprowadzające płyn hamulcowy do zacisków bo przestały działać oraz zaciski bo się zatłuściły i odłuszczone zostały bębny w środku od przedostającego się płynu. No i naturalnie sam płyn hamulcowy został wymieniony (ok. 1 litr wchodzi).

                dzięki za info z tym płynem hamulcowym.
                Norbert

                Komentarz

                • ufo
                  L&K
                  • 2008
                  • 1475
                  • Octavia III combi (5E5)
                  • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez norbert_2004_0r
                  No i naturalnie sam płyn hamulcowy został wymieniony
                  tak na marginesie, płyn hamulcowy powinno się wymieniać co DWA lata...to zapobiega psuciu się układu hamulcowego :wink:

                  Komentarz

                  Pracuję...